bi bibi bibibididisibiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hitta ett cp billigt nappalarm för 79 spänn på olssonsfiske, kände mej lite osäker så jag ringde till Kevin på sportfiskegiganten som är met expert delux.
Han förklara för mej att jag skulle inte lägga pengarna på så billiga grejer för det va bara massa strul osv osv.....
Sen tog jag en liten runda på middagen idag och körde såklart en sväng in om dom lokala fiske affärerna.
I Affär nr 2 ser jag en korg med nappallarm..... 3 FÖR 99:-!!! 
Vad i h*lvete.. de e så billigt så jag måste bara köpa.
Sagt o gjort 3 st shakespeare Xcede inköpta.
Det första jag gör när jag kommer hem är att leta upp batterier och sen fram med ett spö, funkar dom måntro?

bi bibi bibibididisibiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Jodå dom låter när man drar i linan, inte världens sjukaste precison kanske men efter en halvtimmes lekande i källaren så har dom gjort ljudifrån sej varje gång jag har lekt fisk och dragit i linan så nog fan ska det funka nere vid vattnet.
Hoppas på plusgrader och sydligavindar till helgen och så klart att min sååååå snälla fru släpper iväg mej så ska vi testa dom i praktiken.

Så i det stora hela kan jag köpa en digital våg OCKSÅ på månadens fiske budget och det e najs.....





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0