mörtrapport + våg och spöfodral

Vi börjar med mört rapporten:
Körde bort till dammen igår kväll och fann till min stora förvåning 2 st mörtar??!!
Slängde i buren igen med mörtarna i för att se om dom tar sej ut igen eller om dom drar till sej fler kompisar.
Ikväll ska vi få se det mycket spännande resultatet, rapport kommer....

Rickard på sportfiskegiganten ringde och sa att min våg hade kommit!
Iofs vete fan vad jag ska väga med den då jag inte har fått ett skit i år, men jag tror det kommer en stor jäkla belöning från ån om jag bara fortsätter nöta och inte ger upp.
Passa på att köpa ett strikepro spöfodral med.
Skit bra! Jag får ner 2st spö utan att ta av rullar eller nått, så nu e det bara av med fodralet och börja fiska nästa gång.







Har även vatt och provfiskat mitt st;croix spö 2ggr nu och måste säga att det va sjukt ovant att kasta med dom första kasten.
Men nu när jag fiskat in mej lite med det så kommer jag nog inte använda contestspöet så mycker mer än till lätta beten.
GRYMT skönt spö!!! Och får till gången skit lätt på hellhound, bigbandit och liknande störe/tyngre beten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0