å jävel...

4 plusgrader och det kändes hett!
Jag och nya fiske kamraten Fredrik Renz tog ett pass i ån idag.
Lite väl grumligt i vattnet men det va för övrigt bra förhållanden.
Det hela började med att Renzan kasta upp mört och hela skiten i ett träd, sen va det min tur och fastna i ett träd, dock fanns mitt träd i vattnet och inte 3 meter upp som Renzans.
Efter 4 timmar gav vi upp och dagens vinnare blev Mr.Renz iom. att han fick den största fisken (en rostig gammal jigg) och för att jag kasta på land 3 ggr och han bara 2.



Grattis!





Mög å!


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiskarna lyser med sin frånvaro brink. inte bra det.

2009-02-22 @ 20:33:18
Postat av: Jörgen

Trevlig blogg!!

Kul läsning.

Jag har länkat till din blogg från min. Hoppas det är ok med dig?

MVH

Jörgen

2009-02-27 @ 23:08:53
URL: http://www.metrobloggen.se/fiskerapporter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0