fångstgaranti!

Efter dom senaste bommpassen va jag tvungen att dra iväg till ett vatten som verkar väldigt "lätt".
Hinner knappt börja borra tredje hålet förrens vipan i hål nr2 går.
En liten tjockis får syna andra sidan av isen



Jag fortsätter att borra och sätta ut spöna och det dröjer säkert 20 min tills nästa hugg
Samma gädda igen...¨
Jag riggar grejerna igen och går och sätter mej i solen.
Dagen slutar med totalt 6 st fäll och alla på samma område (2 av 6 st spö)
Och 3 fiskar upp.



Inte så man jublar precis men alltid roligare att få lite fisk än att få åka hem lott lös.....

Kommentarer
Postat av: Jörgen Lindell

Klarar man inte av att fiska i vanliga vatten får man köra i dom "lätta"....... ULK

2010-03-15 @ 07:13:21
URL: http://www.metrobloggen.se/fiskerapporter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0