OUT OF ORDER....

Såg att jag har ett 10-tal trogna blogg läsare som kollar läget här rätt ofta trots att jag inte rapporterat nått, så jag får väll ge en läges rapport. 
Blir inte så mycket fiskat nu pga mycket jobb och en del motorcykel körande. (återfall...)
Bara blivit 2 fiske turer sen senaste inlägget.
Dom har bestått av karpfiske nattetid och tyvärr blivit bommpass bägge två.
Känns inte som karp fisket är min grej, tar ju sjukt mycket tid och man får ju knappast lön för mödan om man nu skulle få upp ett par st karpar tills slut efter att spenderat en hel jävla natt eller varför inte helg vid vattnet?
Nä då är det roligare att sticka och dra 2-3 gäddor på en timme.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0