c6+twinpower och ett bom pass....

Kom över 2 nya rullar super billigt!
Den ena är en av Ambassadeurs finare rullar Record c6 som kommer sitta helt perfekt på mitt strikepro jerkspö.
Och den andra är en shimano twinpower fb som kommer att användas till havsöring/horngädde fisket.
Igår kväll läste jag på giganten hemsida att johan och rickard fått lite öring ute på lernacken så jag bestämde mej för att jag skulle dit innan jobb dagen efter och testa!
Först åkte jag så klart in om sportfiskegiganten kvällen innan och inhandla en ful liten rosa fluga som kallas "pattegrisen" och kastdobb + lina.
Klockan ringde 07.30 och jag va på plats 08.00. Inte en känning ingenting.....
Vid 09.25 ger jag upp då det är dags och jobba 09.30.

Shimano rullen va fin och fiska med dock : )
Får hoppas jag hinner testa ambassadeuren till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0