2008... bästa året hitintills

Och det vore fan om det inte hade vatt det!
Har sysslat med roadracing förut fram tills 2006 och sen blev tjejen på tjocken så då kändes det säkrast att lägga ner.
Fiske har alltid varit ett intresse som jag inte tagit på så stort allvar och eller lagt nån större energi på. Men nu va det dags för en ny hobby att slänga pengarna på! sommaren 2007 tog jag mitt 200kr spö och drog till ett vatten där jag sett en del småabborre simma omkring. Sen va jag såld.

Största Gäddan 2007 vägde strax över 10kg, ( vågen gick bara till 10kg) tagen på mete med levande abborre. ps. detta va innan jag visste om att fisken inte fick ligga på marken och att det fanns nått som hette gälgrepp avkrokningsmata osv osv osv...










Största 2008 låg på 11.5kg fångad på jrekbait i blekinge.


Kommentarer
Postat av: frugan

Sånna grymma firrar..;)

2009-01-01 @ 21:24:16
Postat av: Anonym

sikken stor brax...... har du fångat den i de lilla gattet mellan örebro o kumla där i vassen?

2009-01-03 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0